, ,

Krótkie podsumowanie VI edycji SEMcamp

Zakończyła się VI edycja SEMcampu. Spotkanie tradycyjnie odbyło się na SGH tym razem w Auli Głównej SGH. W skrócie można powiedzieć, że spotkanie było świetnie zorganizowane, a prezentacje były ciekawe. Wkrótce na oficjalnej stronie…
,

Szkolenia Google - Adwords Seminar Leader

Od ponad roku Performance Media bierze udział w programie AdWords Seminar Leader.  Nasi specjaliści prowadzą szkolenia, które są certyfikowane przez Google. Na organizowanych cyklicznie spotkaniach każdy może poznać tajniki reklamy…
,

Treści Reklamowe AdWords - Małe Zmiany

Małe zmiany w treściach reklamy AdWords = Duży efekt Stworzenie dobrej kampanii linków sponsorowanych w AdWords to nie lada sztuka. Dobór struktury i odpowiednich słów kluczowych jest bardzo ważny, ale pamiętaj, że użytkownik wyszukiwarki…

Google vs. Chiny. Kalendarium konfliktu.

Chińska wersja wyszukiwarki Google (www.google.cn) została założona w 2005 roku. Praktycznie od początku polityka Google wobec rynku chińskiego budziła zastrzeżenia. Ingerencje władz Chińskich w wyniki wyszukiwania stawiały pod znakiem…
,

Koszt AdWords API - Zmiana polityki cenowej

Pod koniec kwietnia pojawiła się informacja o zmianie polityki cenowej dotyczącej korzystania z API Google AdWords. Zalet płynących z korzystania z AdWords API nie trzeba przedstawiać – każdy kto obraca się w branży wie, jak pomocne…

Agencje rządowe - Google Government Requests

Wolność słowa i wypowiedzi  to jedna z podstaw funkcjonowania państw określanych mianem demokratycznych.  W XXI wieku głównym medium dającym „pole do popisu”  dla mas stał się Internet. Wypowiadając się na stronach internetowych,…