Wpisy

Konferencja I Love Marketing

I Love Marketing - Relacja z Konferencji

W dniach 13-15 marca 2019 odbyła się już VII edycja konferencji I love marketing. Pierwszy dzień poświęcony był influencer marketingowi, drugi ogólnie marketingowi, trzeci natomiast – social mediom. Co o mediach społecznościowych…
Sprawny Marketing - konferencja I Love Influencer

Dokąd zmierza Influencer marketing?

Influencer marketing to termin, z którym zderzył się już prawdopodobnie każdy. Od kilku lat dynamicznie się rozwija i osiąga coraz lepsze wyniki w kontekście realizacji celów reklamowych. Jednak uczestnicy jesiennej edycji I <3…
5 błędów popełnianych przez marki na Facebooku, o których mogłeś nie wiedzieć!

5 błędów popełnianych przez marki na Facebooku, o których mogłeś nie wiedzieć!

Facebook to potężna platforma, dzięki której można wiele stracić, ale i wiele zyskać. Wpadki marek są zawsze szeroko komentowanym wydarzeniem, a rozgłos, który zyskują jest tym większy, im większa jest sama firma. Jakich błędów…
Facebook Places
,

Google+ (Plus) na plus

Dwa tygodnie temu Google oficjalnie ogłosiło uruchomienie projektu Google+. Od tego momentu pojawiło się wiele newsów, wpisów na blogach branżowych, analiz, przewidywań, pochwał i krytyk posunięcia Google. Poniższy wpis opisuje…
Facebook Places
,

Sullivan, Cutts i miś Panda

Na ostatniej konferencji SMX Advanced Danny Sullivan rozmawiał z Mattem Cuttsem o najnowszej aktualizacji algorytmu wyszukiwarki, znaczniku rel="author" i Facebooku. Rozmowie przysłuchiwał się miś Panda. Czego dowiedział się od najważniejszego…
Facebook Places

Facebook Places i Facebook Deals w Polsce

Po pojawieniu się Facebook Places przyszedł czas na platformę Facebook Deals, od kilku dni dostępną teoretycznie w Polsce. Facebook Places Rozwijający się rynek urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu powoduje rosnącą popularność…
Facebook Places
,

Przycisk +1 - Google wprowadza własne "lajki"

Wyszukiwanie społecznościowe Google pozwala na pokazywanie w wynikach wyszukiwania treści udostępnionych w serwisach takich jak Twitter, Flickr, filmów wideo czy wpisów na blogach, co powoduje jeszcze większą personalizację wyników.…
Facebook Places

Optymalizacja stron udostępnianych na Facebooku

Od niedawna zmieniła się funkcjonalność przycisku Lubię to!, który zastąpił tradycyjny przycisk udostępniania na Facebooku. Zmiana zwiększa widoczność lajków poprzez dodanie miniatury i metadanych z protokołu Open Graph Protocol…
Facebook Places
,

Podstawowe działania SEO dla Facebooka i Twittera

Jennifer Lopez (nie J. Lo tylko jennita z SEOmoz) podzieliła się ostatnio ciekawą listą zadań dla osób zajmujących się mediami społecznościowymi, ale nie mających kompleksowej wiedzy SEO. Jak wiadomo od niedawna linki z Twittera i…
Facebook Places
,

Linki z Facebooka i Twittera a wyniki wyszukiwania Google

Matt Cutts potwierdził informacje z artykułu What Social Signals Do Google & Bing Really Count?, że linki z Facebooka i Twittera są używane przy tworzeniu rankingów Google. Dodatkowo Google stara się zebrać trochę informacji o reputacji…