Tag Archive for: facebook

Jak sprzedawać więcej na Facebooku – 10 grup odbiorców na Facebooku, które zwiększą Twoją sprzedaż
Jak opracować skuteczną strategię, która w oparciu o odpowiednie dotarcie do użytkowników Facebooka będzie sprzedawała jeszcze więcej? Jakie grupy odbiorców okazują się najskuteczniejsze? Jak sprzedawać na Facebooku?
Jeżeli…

W którą stronę zmierza Facebook? Trendy na 2020 rok
Mijający rok dla Facebooka był w dużym stopniu reakcją na kryzys związany z aferą Cambridge Analytica. Odpowiedzią Marka Zuckerberga, spójną i jak na razie konsekwentnie wdrażaną w życie, była m.in. tegoroczna konferencja F8 i…

Czy Facebook sprzedaje?
Chciałbyś sprzedawać na Facebooku, ale nie wiesz od czego zacząć? Chcesz dowiedzieć się, jak wygląda lejek sprzedażowy na najpopularniejszym portalu społecznościowym i w jaki sposób go zaplanować? Poznaj praktyczne porady, które…

Facebook Creator Studio – narzędzie, które musisz znać
Czyli kilka słów o tym, jak Facebook chce ułatwić zarządzanie stronami oraz contentem na Facebooku i na Instagramie.
W zeszłym roku miał miejsce launch pierwszej wersji Facebook Creator Studio i zawierała ona jedynie opcję…

Czy Facebook usunął opcję sprawdzania reklam konkurencji?!
Od pewnego czasu na Facebooku mieliśmy możliwość podejrzenia, jakie działania reklamowe na tym portalu prowadzi nasza konkurencja. Korzystaliście z tej funkcji, prawda? Wiemy, że tak. Każdy lubi zainspirować się przykładami dobrych…

I Love Marketing – Relacja z Konferencji
W dniach 13-15 marca 2019 odbyła się już VII edycja konferencji I love marketing. Pierwszy dzień poświęcony był influencer marketingowi, drugi ogólnie marketingowi, trzeci natomiast – social mediom. Co o mediach społecznościowych…

Dokąd zmierza Influencer marketing?
Influencer marketing to termin, z którym zderzył się już prawdopodobnie każdy. Od kilku lat dynamicznie się rozwija i osiąga coraz lepsze wyniki w kontekście realizacji celów reklamowych. Jednak uczestnicy jesiennej edycji I <3…

5 błędów popełnianych przez marki na Facebooku, o których mogłeś nie wiedzieć!
Facebook to potężna platforma, dzięki której można wiele stracić, ale i wiele zyskać. Wpadki marek są zawsze szeroko komentowanym wydarzeniem, a rozgłos, który zyskują jest tym większy, im większa jest sama firma. Jakich błędów…

Facebook Places i Facebook Deals w Polsce
Po pojawieniu się Facebook Places przyszedł czas na platformę Facebook Deals, od kilku dni dostępną teoretycznie w Polsce.
Facebook Places
Rozwijający się rynek urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu powoduje rosnącą popularność…

Optymalizacja stron udostępnianych na Facebooku
Od niedawna zmieniła się funkcjonalność przycisku Lubię to!, który zastąpił tradycyjny przycisk udostępniania na Facebooku. Zmiana zwiększa widoczność lajków poprzez dodanie miniatury i metadanych z protokołu Open Graph Protocol…

Podstawowe działania SEO dla Facebooka i Twittera
Jennifer Lopez (nie J. Lo tylko jennita z SEOmoz) podzieliła się ostatnio ciekawą listą zadań dla osób zajmujących się mediami społecznościowymi, ale nie mających kompleksowej wiedzy SEO. Jak wiadomo od niedawna linki…

Jakie aktywności społecznościowe w rzeczywistości zliczają wyszukiwarki?
Zarówno Google, jak i Bing dodały wiele społecznościowych funkcji wyszukiwania w przeciągu ostatniego roku. Mówi się także o używaniu aktywności społecznościowych w wynikach wyszukiwania. Autor zadał Google i Bingowi 6 pytań…