Rozszerzenia Promocji – Nowość w Adwords + repetytorium

Rozszerzenia Promocji – Nowość w Adwords + repetytorium

Rozszerzenia reklam to bardzo istotny temat w ramach optymalizacji kampanii Adwords. Te niepozorne, dodatkowe linie tekstu w naszych reklamach mają bardzo pozytywny wpływ na wyniki kampanii. Główny cel, jaki realizują to zwiększenie widoczności…
Aplikacja Google AdWords Niestandardowe reguły

Edytor AdWords ver. 12 – Niestandardowe reguły

Pod koniec czerwca pojawiła się nowa wersja edytora do zarządzania kampaniami Google AdWords. Edytor zyskał nowy wygląd, który wydaje się nieco bardziej nowoczesny od poprzedniej wersji. Przede wszystkim jednak pojawiła się w nim nowa…

Strategiczna zmiana w dopasowaniu słów kluczowych.

Google wprowadził duże zmiany w ramach dopasowania słów kluczowych. Modyfikacja dotknęła dopasowania „dokładnego” i wygląda na to, że jej wpływ będzie ogromny. W pierwszej kolejności nowa funkcja została wprowadzona na największych…
Performance Media otrzymało nagrody Effie

Reklamy rozszerzone Google mogą być jeszcze dłuższe??

Rok temu Google wprowadził rozszerzone reklamy tekstowe, które dają sporo więcej możliwości dla tworzenia komunikatu dla Internautów. Teraz okazuje się, że możliwości te mogą jeszcze wzrosnąć. Od jakiegoś czasu na wybranych kontach…
Dynamiczny remarketing przez Google Tag Manager

Dynamiczny Remarketing przez Google Tag Managera [GTM]

Remarketing zajmuje obecnie niezwykle ważne miejsce w działaniach SEM. Przypomnijmy, że cała koncepcja opiera się na wyświetlaniu reklam osobom, które odwiedziły daną stronę internetową w przeszłości. W bardziej zaawansowanej formie…
Performance Media otrzymało nagrody Effie
,

Powiększamy swoją kolekcję nagród!

  Mamy to! A nawet te! Dwie sztuki dumnie stoją na honorowym miejscu, przypominając nam o tym, że projekty czy kampanie to nie tylko pot i łzy, ale również nagroda. Jedna jest brązowa. Druga złota. Oto one – statuetki z tegorocznej…