Jak kwarantanna wpłynęła na postrzeganie reklam z hashtagiem #zostanwdomu

Poniżej udostępniamy Wam krótką, ale bardzo ciekawą obserwację w jednej z naszych kampanii. Kilka dni po wprowadzeniu obowiązku pozostania w domu dodaliśmy w kampaniach Google Ads dla e-commerce reklamy z hasztagiem #zostanwdomu.…
Influencer marketing

Influencer marketing w czasie pandemii

Internet pełni obecnie wyjątkową rolę - łączy ludzi silniej i mocniej niż dotychczas. Łączy rodziny, przyjaciół, współpracowników, uczniów i nauczycieli. Łączy również konsumentów z markami. Z tego powodu działania marketingowe…

#stayhome but #staycreative

Nie trzeba już nikomu powtarzać, że kilka tygodni temu nasz świat stopniowo zaczął przenosić się do digitalu. Nasze walle i feedy zalała komunikacja z hashtagiem #zostanwdomu, a marki starają się wykorzystać fakt, że ich odbiorcy…

Sposoby na skuteczne działania mediowe podczas koronawirusa

Obecna sytuacja zaskoczyła nas wszystkich – również świat marketingowy. Jednak nasza digitalowa codzienność zmusza nas do szybkich reakcji i działań, również w obliczu pandemii. Ba, w szczególności właśnie w tym czasie. A szybkie…
Organizacja pracy zdalnej

Organizacja pracy zdalnej

Performance w czasach kryzysu Epidemia wirusa dotarła do Polski i stała się rzeczywistością, której nikt się nie spodziewał. To wielkie wyzwanie na każdym polu – psychicznym, logistycznym oraz zawodowym. Bez wątpienia Ci z nas,…
Komunikacja w czasach koronawirusa

Komunikacja w dobie koronawirusa

Sytuacja, w której znalazł się świat, to sytuacja bezprecedensowa. Przede wszystkim dlatego, że jest zupełnie niespodziewana. W końcu żadna marka nie mogła ująć jej w strategii komunikacji, planując kampanie na 2020. Jednak co jeszcze…